czwartek, 24 września 2015

Farfalle z Kurczakiem i Papryką

Szukałam pomysłu na drugie śniadanie dla Męża do pracy.
Kanapki to przecież nuda ;)
Chciałam żeby było smacznie i zdrowo, prawie się udało.
Nie dał się tylko przekonać do ciemnego makaronu, ale i tak wyszło smacznie.



Składniki :

1 filet z kurczaka
1 cebula
1/2 papryki
4 suszone pomidory
1 szklanka makaronu farfalle
2 łyżki oliwy
przyprawy: sól, pieprz, sos sojowy, zioła prowansalskie

Ja to robię tak:

Filet z kurczaka kroimy w kostkę lub paski, jak kto woli, przyprawiamy
i odstawiamy na jakieś 30 minut.
W tym czasie kroimy paprykę i pomidory w paski, a cebulę w piórka.
Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu.
Na patelni rozgrzewamy oliwę, ja użyłam tej z suszonych pomidorów
i smażymy kurczaka na złoty kolor. Dodajemy cebulę i paprykę
i podsmażamy tak długo aż warzywa zmiękną, mieszając od czasu do czasu,
żeby się nie przypaliły. Na koniec dodajemy suszone pomidory i ugotowany makaron.
Podsmażamy jeszcze chwilę żeby smaki się połączyły.
Jeśli jest taka potrzeba, jeszcze przyprawiamy.
Drugie śniadanie gotowe :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz