poniedziałek, 17 marca 2014

Dietetyczne Ciasteczka Owsiane

U mnie dzisiaj dietetycznie i apetycznie.
Ciasteczka owsiane efekt mojej bezsenności.
Ciastka nie zwierają cukru ale słodyczy nadaje im sok,
nie zawierają też wiele tłuszczu ale to sok sprawia że nie są suche.
Przygotowanie ich zajmuje niewiele czasu.
Spróbujcie warto.



Składniki

Suche

1 szklanka płatków owsianych
1 szklanka otrębów owsianych
1 szklanka mąki
1 szklanka dowolnych bakalii
1 łyżeczka proszku
1 łyżeczka cynamonu

Mokre
1 szklanka soku grejfrutowego (może być inny ulubiony)
1/3 szklanki oleju
1 jajko

Ja to robię tak:
Suche składniki połączyć razem w misce.
Sok, olej i jajko wymieszać a następnie dodać do suchych składników.
Dokładnie wymieszać. Tak przygotowaną masę układać na wyłożonej
papierem blasze zachowując niewielki odstęp.
Piec w nagrzanym do 200 stopni piekarniku przez około 20 minut.






3 komentarze:

  1. Jestem akurat na początkowej diecie, może uda mi się nienajeść czekoladek, a te ciasteczka wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dałoby radę bez mąki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może by zmielić płatki owsiane albo inne na mąkę.; )
      Używam takiej mąki do naleśników może i tu się uda : )
      Powodzenia i pozdrawiam : )

      Usuń