czwartek, 9 stycznia 2014

Zapiekane jajka

Przepis na błyskawiczną kolacje lub śniadanie jak kto woli.
Uwierzcie danie przygotowuje się bardzo szybko, a jeszcze szybciej znika z talerza.
Udało mi się sfotografować ostatni egzemplarz nim mój mąż się do niego dorwał.

Składniki

6 plastrów szynki szwarcwaldzkiej
6 pomidorów suszonych
6 jajek
zioła prowansalskie

Ja to robię tak:
Piekarnik nagrzać do temp. 200 stopni.
Foremki(można użyć formy do pieczenia muffin)
wysmarować olejem, ja użyłam tego z suszonych pomidorów.
Następnie położyć plasterek szynki, pomidora a na koniec wbić jajko,
delikatnie oprószyć ziołami.
Tak przygotowane foremki  wkładamy do piekarnika
i pieczemy 15 minut.
Po upieczeniu można wyjąć z foremek na talerz,
chociaż ja nie zdążyłam.


Pysznie smakuje ze świeżo upieczonym chlebem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz