środa, 29 stycznia 2014

Gorąca czekolada

Zainspirowana przepisem Agnieszki na Pikantną Czekoladę
postanowiłam spróbować i zrobić swoją wersję.
Mniej pikantną, ale za to z kardamonem, który również dzięki
Agnieszce odkryłam.
Wyszło Pysznie!!!!!!!!!!!!

Składniki
1 l mleka
12 kostek gorzkiej  czekolady
1 łyżeczka cynamonu
1 łyżeczka gałki muszkatołowej
1 łyżeczka kardamonu
1 łyżka brązowego cukru
120 ml śmietanki 30 %

Ja to robię tak :
W garnku zagotować mleko,zmniejszyć ogień, dodać cukier i kostki czekolady.
Dokładnie wymieszać aż czekolada się rozpuści i jeszcze chwilę pogotować.
Dodać przyprawy, wymieszać. Na końcu dodać śmietankę i ubić.
Ja swoją czekoladę udekorowałam kardamonem.


Idealna zamiast popołudniowej kawy.
Dzięki Agnieszko za inspiracje!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz