poniedziałek, 30 grudnia 2013

Muffiny wytrawne vol.2

Tak mi zasmakowały muffiny ,że postanowiłam zrobić je ponownie.
Tym razem z innego przepisu.
Chyba są jeszcze smaczniejsze ale to jutro oceni expert.
Wykonanie banalnie proste i szybkie jak to przy muffinach.
Idealnie nadają się na sylwestrową imprezę.

Składniki
125 ml mleka
125 ml maślanki
2 jajka
50 g masła
300 g mąki
4 łyżeczki proszku do pieczenia
sól, bazylia, melisa cytrynowa, papryka ostra
Dodatkowo
200 g szynki
1/2 cebuli czerwonej
1/4 papryki
4-5 suszonych pomidorów

Ja to robię tak
W dużej misce wymieszać mąkę z proszkiem. W drugim naczyniu
ubić jajka z mlekiem, maślanką i przyprawami. Masło rozpuścić trochę ostudzić.
Suche składniki połączyć z mokrymi, dokładnie wymieszać.
Szynkę, cebulę, paprykę i pomidory pokroić w drobną kostkę i lekko podsmażyć.
Lekko ostudzić dodać do ciasta.
Wymieszać. Wyłożyć do przygotowanej formy tak do 3/4 wysokości.
Piec około 25 minut w temp 170-180 stopni.


4 komentarze:

  1. Niech taneczny lekki krok
    będzie z Tobą cały rok.
    Niech prowadzi Cię bez stresu,
    od sukcesu do sukcesu!
    Szczęśliwego Nowego Roku.
    przesyła cały Potravel, czyli
    Agnieszka, Kuba i Zosia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaskoczyliście tymi życzeniami, ale to bardzo miłe.
    Ja tez Wam życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Expert przetestował i stwierdza, że przepis jest godny przetestowania.
    Następnym razem, zamiast masła spróbuj użyć oliwy z suszonych pomidorów, będzie jeszcze bardziej aromatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się,że smakowało.
    Dzięki za podpowiedź : )

    OdpowiedzUsuń